„Multumim organizatorilor PROVINO pentru ca ne-au oferit ocazia de a fi Partener Oficial al festivalului. Conceptul festivalului si expozantii se potrivesc foarte bine cu Bilbor si pozitionarea noastra, speram sa fi fost inceputul unei lungi colaborari. Trebuie sa recunosc ca Festivalul PROVINO – Vin, Arta, Gastronomie a fost peste asteptarile noastre, ma refer aici la diversitatea lui si la faptul ca a atins mai multe arii si zone, chiar ne-a placut foarte mult”, a declarat Raluca Gheorghe, Brand Manager Bilbor.
Inapoi la testimoniale"biciCOOLtura - Iubesc sa biciclesc!" incurajeaza solidaritatea si promoveaza folosirea bicicletei ca pe o solutie la probleme zilnice de transport.
detaliiFestivalul Internațional al Educației dezvoltă un câmp cultural nou în România și înscrie Iașul în rândul celor mai creative orașe din Europa printr-un concept nou.
detaliiCAMEX este brandul companiei ABplus Events cu cea mai mare notorietate.
detaliiAdministratorul public - factor de succes pentru un management eficient la nivel local
detaliiPROVINO reinventeaza ideea de festival si imbina arta alegerii si servirii vinului cu arta culinara si arta plastica. PROVINO e mai mult decat expozitie.
detalii