FELIX AFTENE, artistul vizual care a semnat scenografia spectacolului “Clasic 300”
“Era necesar un astfel de eveniment la Iaşi, vorbim despre un oraş care se revendică drept candidat la a fi capitală culturală europeană. Brandul Iaşului ca cel mai vechi centru universitar din ţară şi cel mai mare centru universitar din Moldova există de mult timp însă este acum cazul să se vorbească şi despre calitatea evenimentelor dedicate studenţilor şi să ne aliniem la ceea ce se întâmplă deja de foarte mult timp în marile centre universitare ale lumii. Cât priveşte spectacolul “Clasic 300” de anul acesta, care a fost o mostră a ceea ce se va întâmpla în 2013, el a fost o mare reuşită atât din punct de vedere vizual cât şi din punct de vedere al programului artistic, a fost o premieră pentru Iaşi, un eveniment care trebuie repetat şi pe care trebuie să ni-l însuşim. Cu toţii vrem ca Iaşul să fie capitală culturală europeană dar fără evenimente de genul acesta nu se poate”
"biciCOOLtura - Iubesc sa biciclesc!" incurajeaza solidaritatea si promoveaza folosirea bicicletei ca pe o solutie la probleme zilnice de transport.
detaliiFestivalul Internațional al Educației dezvoltă un câmp cultural nou în România și înscrie Iașul în rândul celor mai creative orașe din Europa printr-un concept nou.
detaliiCAMEX este brandul companiei ABplus Events cu cea mai mare notorietate.
detaliiAdministratorul public - factor de succes pentru un management eficient la nivel local
detaliiPROVINO reinventeaza ideea de festival si imbina arta alegerii si servirii vinului cu arta culinara si arta plastica. PROVINO e mai mult decat expozitie.
detalii