PROFIL/Istoric:

1997

Se infiinteaza SC ABplus Events SRL si ia nastere, la Iasi, brandul CAMEX, Expozitia Nationala de Constructii si Instalatii

1999

CAMEX isi extinde aria de acoperire cu scopul de a deveni o retea nationala de evenimente expozitionale dedicate industriei constructiilor. ABplus Events investeste in achizitionarea de echipamente si dotari specifice organizarii de targuri si expozitii. ABplus Events organizeaza pentru prima data in Piata Constitutiei, Bucuresti, Festivalul producatorilor de bere.


2000

ABplus Events constituie un nucleu de specialisti pentru organizarea de congrese nationale si internationale si ia in management primele conferinte internationale.

2001

CAMEX isi continua dezvoltarea si are loc prima editie CAMEX la Timisoara.

2002

ABplus Events devine prima companie din Romania certificata conform standardului ISO 9001/2000 privind managementul calitatii in organizarea de targuri, expozitii, congrese si simpozioane.


2012

ABplus Events implineste 15 ani de experienta in organizarea de evenimente de mari dimensiuni. In portofoliul companiei se adauga evenimentul cu o puternica latura cultural educativa – IETS – Iasi Educational Trade Show. Compania investeste pentru dezvoltare, achizitionand soft-ul de management de evenimente EventPro Planner.

2006

Lanseaza la Bucuresti doua mari evenimente expozitionale: Expozitia Internationala de Acoperisuri, Izolatii si Fatade si Expozitia Internationala de Hale si Constructii Industriale.


2007

Brandul CAMEX are acoperire 100% nationala.
Compania ABplus Events inaugureaza un sediu de birouri si depozit dupa o investitie de 1, 5 milioane de euro. ABplus events inregistreaza peste 100 angajati .


2008

ABplus Events implementeaza pe finantare Phare programul ABplus – sistem performant de dezvoltare manageriala.

2010

50% din cifra de afaceri a companiei este reprezentata de organizarea de conferinte si congrese. ABplus Events lanseaza impreuna cu Ordinul Arhitectilor din Romania un program de conferinte de arhitectura specializate, cu participare internationala (INGLASS, RIFF si GIS)

2009

Ponderea clientilor din sectorul public creste cu 30 % in urma participarii la proceduri de achizitie publica de servicii pentru evenimente.


2013

ABplus events organizeaza FIE 2013 si inregistreaza cifre in premiera pentru un eveniment public iesean: 303 evenimente intr-un festival, 100267 participanti directi, 107 persoane in echipa de organizare, 250 de voluntari.

2005

Compania ABplus Events infiinteaza propriul call center si dezvolta serviciile de marketing direct. ABplus events se certifica ca operator de date cu caracter personal si devine membra a Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD).


2003

ABplus Events deschide biroul de reprezentare din Bucuresti.

2011

ABplus Events isi diversifica portofoliul de branduri proprii. Se lanseaza Festivalul de Vin, Arta si Gastronomie PROVINO, Festivalul International al educatiei, FIE Iasi si Targul pentru fermieri si industrie alimentara AGRALIM.